Thursday, January 27, 2011

beg tangan VS girls


beg oh beg!!sangat2 obses dengannye.beg tangan dgn perempuan memang tak boleh nk dipisahkan..sentiasa bdua kemana2...memang tak dinafikn dulu terasa leceh bila pakai beg tangan ke hulur kehilir, tapi sekarang gemarkan beg tangan..cume duit je xde nak beli..kalau g mall suka belek2 beg..sgt2 cantik..xbeli pon xpe..dpt tgok pun kira ok la kan. Beg tangan mampu mempengaruhi gaya dan penampilan seseorang..tak hairanla dari remaja hingga ke peringkat usia gemar mengenakan beg tangan.Sekarang ni macam2 design yg cantik, berkualiti dan mampu menarik perhatian si pembeli.


blue colour..i like so much!!!



like this also!





sgt2 sukakan beg warna putih..nak jaga susahla kan.beg ni sesuai g jalan2,shopping...


beg ni sgt comei...simple je kn....



sangat2 comel..:)



beg tangan termahal didunia

harga beg ni = US$ 92,000 sgt2 unik..sesuai utk dinner n g event~



beg ni sgt unik..
harga beg ni US$ 150,000




harga beg ni US$ 500.000 mak ai mahal sungguh tp cantik kn..





harga beg ni pl US$ 261,000

beg tangan memang sinonim dengan girls!!





No comments:

Post a Comment